Brazi Druse Jewelry
Brazi.pl

DARMOWA DOSTAWA OD 300 zł

PRZESYŁKA ORLEN PACZKA JUŻ OD 9zł

PACZKOMAT INPOST Z DOSTAWĄ W SOBOTĘ

ZWROT 30 DNI

 

OBSŁUGA KLIENTA

ZWROTY

Specjalnie dla Was wydłużylismy czas na zwrtot! Jeżeli chcesz zwrócić zakupioną biżuterię: możesz to zrobić w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania bez podawania przyczyny.

Zwroty prosimy wysłać lub dostarczyć osobiście na adres:

Brazi Druse Jewelry (Joanna Sobel)
ul.Grzybowska 61/5
00-844 Warszawa

Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowana w oryginalne pudełko. Do zwrotu należy dołączyć paragon lub fakturę.

Środki za zwróconą biżuterię zwrócimy w jak najszybszym czasie (maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych) na numer konta z którego zostało opłacone zamówienie. W przypadku gdy nie mamy numeru konta (np. płatność przy odbiorze) będziemy się z Państwem kontaktować mailowo lub telefonicznie.

W CELU SKORZYSTANIA Z FORMULARZA ZWROTÓW NALEŻY KLIKNĄĆ TUTAJ 


WYMIANA

Jeżeli wybrana przez Ciebie biżuteria z jakiegoś powodu jest nieodpowiednia i chcesz wymienić ją na inny produkt z naszego sklepu masz na to 30 dni od otrzymania zamówienia. Wymieniana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania. Skontaktuj się z nami mailowo brazi@brazi.pl lub telefonicznie 575 666 195 a na pewno Ci w tym pomożemy.

 


REKLAMACJE

Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie i zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie każdej sytuacji. Możecie liczyć na naszą pomoc, w każdym przypadku staramy się znaleźć dla Was jak najlepsze rozwiązanie. Zadowolenie klienta jest dla nas najważniejsze. 

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:

Mail: brazi@brazi.pl

Tel: 575 666 195

 


GWARANCJA

Pozłocona biżuteria:

1. Biżuteria złocona z kolekcji Surowe Minerały posiada roczną gwarancję na złocenie, czyli:

 W wyżej wymienionych kolekcjach w przypadku starcia się złota odświeżenie biżuterii jest po naszej stronie. Biżuterię można dostarczyć lub przesłać do naszego butiku:

Brazi Druse Jewelry (Joanna Sobel)
ul.Grzybowska 61/5
00-844 Warszawa

2. Pozostałe kolekcje oraz łańcuszki nie są objęte gwarancją na ścieranie się złota. Ścieranie się pozłoconej biżuterii jest procesem naturalnym i wynika ze sposobu użytkowania. Jeśli biżuteria ma dłużej zachować świeżość to nie należy wniej spać, kąpać się oraz należy uważać na produkty z alkoholem (perfumy, mydła, mgiełki). 

Jeśli chcesz odświeżyć swoją pozłoconą biżuterię napisz do nas lub zadzwoń w celu indywidualnej wyceny. Zapewniamy atrakcyjną cenę za pozłocenie 24-karatowym złotem, srebrem lub rodem.

Uszkodzenie minerału:

Gwarancja nie obejmuje mechanicznego uszkodzenia minerału (np. pęknięcia, ukruszenia, itd.). W naszej biżuterii używamy jedynie naturalnych minerałów, które w przypadku uderzenia mogą się naruszyć. Zawsze jednak zachęcamy do kontaktu z nami, chętnie pomożemy i doradzimy czy też naprawimy uszkodzoną biżuterię. 

Bransoletki na sznurku:

Gwarancja nie obejmuje zerwania się bransoletki na sznurku. W naszej biżuterii używamy najwyższej jakości sznurków lecz jednak jest to delikatny materiał i przy pociągnięciu czy szrpnięciu może ona zostać naruszona/zerwana. W biżuterii zrobionej ze sznurków nie należy się kąpać, ponieważ woda może rozciągnąć bransoletkę i sprawić że będzie podatna na zerwania. Zawsze jednak zachęcamy do kontaktu z nami, chętnie pomożemy i doradzimy czy też naprawimy uszkodzoną biżuterię. 

Mail: brazi@brazi.pl

Tel: 575 666 195


 

DANE DO PRZELEWU

Brazi Druse Jewelry
Grzybowska 61/5
00-844 Warszawa
Numer konta: 52 1140 2004 0000 3502 7571 4698

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium