

FAQ i Polityka Zwrotów - Brazi Druse Jewelry
ZWROTY
Specjalnie dla Was wydłużyliśmy czas na zwroty! Jeżeli chcesz zwrócić zakupioną biżuterię, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od daty zamówienia bez podawania przyczyny.
Zwroty prosimy wysłać lub dostarczyć osobiście na adres:
Brazi Druse Jewelry (Joanna Sobel)
ul.Grzybowska 61/5
00-844 Warszawa
Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowana w oryginalne pudełko. Do zwrotu należy dołączyć paragon lub fakturę.
W CELU SKORZYSTANIA Z FORMULARZA ZWROTÓW NALEŻY KLIKNĄĆ TUTAJ
WYMIANA
Jeżeli wybrana przez Ciebie biżuteria z jakiegoś powodu jest nieodpowiednia i chcesz wymienić ją na inny produkt z naszego sklepu, masz na to 30 dni od otrzymania zamówienia. Wymieniana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania. Skontaktuj się z nami mailowo brazi@brazi.pl lub telefonicznie 575 666 195 – na pewno Ci w tym pomożemy.
REKLAMACJE
Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie i zawsze staramy się znaleźć rozwiązanie każdej sytuacji. Możecie liczyć na naszą pomoc – w każdym przypadku staramy się znaleźć dla Was jak najlepsze rozwiązanie.
W sprawie reklamacji prosimy o kontakt:
Mail: brazi@brazi.pl
Tel: 575 666 195
GWARANCJA
I Pozłocona biżuteria:
1. Biżuteria złocona z kolekcji Surowe Minerały posiada roczną gwarancję na złocenie, czyli:
- Pierścienie z kolekcji Pierścienie z kamieni
- Wisiory (nie dotyczy łańcuszka) z kolekcji Naszyjniki surowe minerały
- Kolczyki z kolekcji Kolczyki kamienne
W wyżej wymienionych kolekcjach w przypadku starcia się złota, odświeżenie biżuterii jest po naszej stronie. Biżuterię można dostarczyć lub przesłać do naszego butiku:
Brazi Druse Jewelry (Joanna Sobel)
ul.Grzybowska 61/5
00-844 Warszawa
2. Pozostałe kolekcje oraz łańcuszki nie są objęte gwarancją na ścieranie się złota. Ścieranie się pozłoconej biżuterii jest procesem naturalnym i wynika ze sposobu użytkowania. Jeśli biżuteria ma dłużej zachować świeżość, nie należy w niej spać, kąpać się ani używać produktów zawierających alkohol (perfumy, mydła, mgiełki).
Jeśli chcesz odświeżyć swoją pozłoconą biżuterię, napisz do nas lub zadzwoń w celu indywidualnej wyceny. Zapewniamy atrakcyjną cenę za pozłocenie 24-karatowym złotem, srebrem lub rodem.
II Uszkodzenie minerału:
Gwarancja nie obejmuje mechanicznego uszkodzenia minerału (np. pęknięcia, ukruszenia itd.). W naszej biżuterii używamy wyłącznie naturalnych minerałów, które w przypadku uderzenia mogą ulec uszkodzeniu. Zachęcamy do kontaktu – chętnie pomożemy i doradzimy w kwestii naprawy uszkodzonej biżuterii.
III Bransoletki na sznurku:
Gwarancja nie obejmuje zerwania się bransoletki na sznurku. W naszej biżuterii używamy najwyższej jakości sznurków, ale materiał ten jest delikatny i przy pociągnięciu może ulec zerwaniu. W bransoletkach ze sznurka nie należy się kąpać, ponieważ woda może rozciągnąć materiał, zwiększając ryzyko zerwania. W razie problemów zapraszamy do kontaktu – pomożemy i doradzimy, czy możliwa jest naprawa.
Mail: brazi@brazi.pl
Tel: 575 666 195
DANE DO PRZELEWU
Brazi Druse Jewelry
Grzybowska 61/5
00-844 Warszawa
Numer konta: 52 1140 2004 0000 3502 7571 4698